fjorraan

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Break my heart !

Av Minna Bauer - 12 april 2011 15:32

Hej hej.

Ska berätta en sak som hänt mig. Det kanske händer många. Men jag nämner inga namn.

På rasten, jag och mina kompisar skulle va. Dagen innan hade det varit Disco på skolan. Så kom min andra kompis och skulle berätta en sak. Båda jag och hon är kär i samma person. Fast honom vi är kär i, är många kär i. Men han är 2 år äldre. Det hon skulle berätta var en grej som hände på Discot. Hon sa såhär:

Igår på Discot hände en rolig grej. Jag och "han" dansade tryckare! Och efter det pussade han mig! 

Gissa om jag var sotis! Han och hon? Han och hon??   

Senare i matsalen såg jag honom. Han med hans söta, gulliga, bruna ögon... Han med hans snygga utseende...! Kan nt sluta tänka på honom. Han brukar oftast ha hängbraller, men det är snyggt ( Just på honom ). Hoppas att det där på Discot inte menas! Att den där pussen bara var för att vara snäll. Och att dom dansade också! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minna Bauer - 13 april 2011 19:33

Jag älskar att sitta vid datan. Det gör många. Så därför kanske ni vill veta lite tips? Lite hemsidor kanske? Här kommer några: www.moviestarplanet.se www.habbo.se www.gosupermodel.se www.stardoll.se www.bloggplatsen.se www.spelo.se www...

Av Minna Bauer - 13 april 2011 17:34

Hej hej ... Alla drömmer konstiga o roliga drömmar + mardrömmar. Har drömt en jätte knäpp dröm. Som handlade om Liseberg. Även fast jag ännu inte vart där. Ska berätta för er vad den handlade om. Okej.. Nu somnade jag: - Hallå? Är du också här? S...

Av Minna Bauer - 12 april 2011 17:59


Eric saade är sååå j'vla söt! Några bilder på Eric Saade är inte så illa<3    Vilken snygging      HAN ÄR MIN!!! ...

;D

Av Minna Bauer - 12 april 2011 17:30


Ja, min födelsedag 7 Maj är om ungefär 25 dagar bara ;) Roligt, för det mesta önskar jag mig snygga kläder. Hoppas på mycket Grattis =)     Grattis Mejj <333   ...

Av Minna Bauer - 12 april 2011 15:53


Här kmr en låt/video ...   Goood<33

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du en Fjorra?
 Eh ja?
 Vad är Fjorra?
 Nee...
 Haha, inte vet jag.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards